Forum des disarm' Forum des disarm'
Forum de la team disarm' évoluant sur Day Of Defeat Source
Forum des disarm'
SITE  SearchSearch  RegisterRegister  ProfileProfile  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

[Refusé] Neor

This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum des disarm' Forum Index -> # Public -> # Recrutement
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Neor

PostPosted: Sat 18 Apr - 23:54 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

ok bonne chance .

Last edited by Neor on Mon 20 Apr - 18:21 (2009); edited 3 times in total
Back to top
Author Message
Publicité

PostPosted: Sat 18 Apr - 23:54 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Author Message
pich
diSarm'

PostPosted: Mon 20 Apr - 00:15 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

Quote:

voila j'ai paire avoir réponse Favorable .
Heavy arme utilise le mieux et Le Light je utilise Temps en Temps 

J'ai Vus Vous était Team (organisé et sérieuse et mature) ça intéresse Très beaucoup

euh navré mais serait il possible que tu edit ton post ???!!!!! je fais souvent des fautes mais la c'est vraiment limite !! dsl edit pleaz !!! Shocked

Back to top
MSN
Author Message
Neoki

PostPosted: Mon 20 Apr - 00:36 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

Clair go syntaxe en français Oo

http://choups.xooit.com/ <== Powa !

Back to top
Author Message
Neor

PostPosted: Mon 20 Apr - 12:47 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

Neutral Désolé gros souci de clavier ça soul grave
Sinon  c’est oui ou non

Back to top
Author Message
pich
diSarm'

PostPosted: Mon 20 Apr - 17:06 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

NON Arrow

Back to top
MSN
Author Message
L!Tz`

PostPosted: Mon 20 Apr - 22:24 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Bannir

Back to top
Visit poster’s website Skype
Author Message
diSarm
Administrateur
Administrateur

PostPosted: Tue 21 Apr - 08:43 (2009)    Post subject: [Refusé] Neor Reply with quote

Candidature Refusée

Back to top
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum des disarm' Forum Index -> # Public -> # Recrutement All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
Index | Administration Panel | Have own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation